Monday, April 03, 2006

02-04-2006---38 km---binnenstad

Sunday---D3,D2---Toen ik wakker werd voelde ik meteen al de pijn van mijn ribbenkast, en onder de ribben is het een beetje gezwollen. Na het `Ronde van Vlaanderen` gekeken te hebben had ik weer zin, inmiddels geen regen en de zon had al een tijdje de overhand. Nog steeds veel mensen bij de plek waar Babak werd vermoord(wat een vreselijke woord), en vrij druk in de binnenstad....Heb gewoon tussen de auto`s gereden de hele tijd...Toen ik wind mee had heb ik gewoon met ongeveer 60 km/h de auto`s ingehaald. Heerlijk, ze kijken allemaal constant in de binnenspiegel. Een SUV ging zelfs rechts rijden toen ik gewoon in het midden achter hem ging rijden, heb `m maar van links ingehaald als reactie en met reflex bij de kruising naar links afgeslaan....Eenmaal thuisgekomen had ik enorm last van mijn zij..Drukpijn op mijn andere ribben en kan ook niet diep ademen of buigen...Echt heerlijk zo`n buitenblad, nu ik amper fiets voel ik de kracht vloeien in mijn lichaam, geen optimale herstel door druk met mensen bezig zijn en druk,druk, druk.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home