Monday, April 03, 2006

03-04-2006---65 km---Woudenberg


Monday---D1---Pijn in mijn ribben bij de minste inspanning en toch fietsen...Als een robot op de fiets, arme andere verkeersdeelnemers die ruimschoots stoppen om mij voorrang te geven, iedere keer anticiperen en tandje erbij doen met als gevolg `auwwwwww` in mijn linkerkant....In Soest zag ik een politiebusje inparkeren pal voor een flitspaal...Hmmmm even terug, en ja hoor, die man is bekend van `blik op de weg`, volgens zijn zeggen zelfs 3-4x op tv geweest..Met zijn toestemming wat pics gemaakt. Helaas was het niet vol wat volgens hem wekelijks vol is. Heel gek, midden op de lang rechte weg met opvallende kleuren en alsnog.... Enfin pijn werd heviger door automatische bewegingen...Wist niet dat ik als een echt automatische piloot in het verkeer denderde...Bij de terugweg kwam ik scholieren tegen die op de Laan1914 naarbeneden gingen, kon er niet langs dus maar keurig achter hun aan...Richting Woudenberg, en het beviel me prima tussen hun te parasailen..Tja je pakt een wiel(in dit geval twee scholieren) en ga rustig onopvallend meevliegen....De groep waar ik achter zat ging vrij snel (6 jonge meisjes) en ging iedereen(voornamelijk jongens) voorbij...Aan het eind bleven er 2 over die mij eerder hadden gegroet..Nogmaals terugkijkend gegroet besloot ik maar mee te fietsen(tussenbeide in)....Zoals gewoonlijk gewoon gezellig, inmiddels paar jongens achter ons wat pubergedrag door geluiden te maken.....Eentje had hekel aan wielrenners volgens haar eigen zeggen! omdat ze nooit voorrang verleenden vooral als groep..Maaarr ik was niet zo volgens haar :-)) Zij ging net voor de slagbomen(treinovergang) naar links en de andere, naar rechts waar ze ook daar haar huis was...Eenmaal thuisgekomen en een lange hete douche waren al mijn steek- en schuurpijn verdwenen...Fietsen! plijster op de wonde....:-))

0 Comments:

Post a Comment

<< Home