Thursday, April 06, 2006

05-04-2006---120 km---Elst

Wednesday---D2---tm 4.28 h--av 26.8 km/h--max 54,5 km/h---
Weer geen helm op om vandaag eentje aan te schaffen, ze zouden binnezijn...niet dus..Ze bellen me wanneer het binnen is...Dit keer waren de militairen verspreid op de fietspad aan het oefenen, ik heb doodleuk met 40+ gereden aan het eind heuveltje op met 50+....Mischien vond ik het leuk de militairen waren echt serieus en met echte wapens kijken ze de bos alsof er iemand uit zou springen....Ondersteund met meerdere tanks. Bij het begin waar ze de weg geraken, waren 2 politiemotoren en de agenten bijna languit gestrekt op de motor half zittend....Ze waren duidelijk vermoeid van het wachten....Want in Renswoude zag ik minstens 6 politiemotoren terugkomen...
Bij Leusden/Den Treek zag ik een fietster in zwarte wielrenkleren(korte broek, lange mouw shirt, pikzwarte bril, opzetstuur) met een lage snelheid dansend op de pedalen fietsen met dit kou! 3 graden elders 4 graden.....Trouwens hij had geen helm(zwart haar) en had spierwitte beentjes, gewoon uitsluitend zwart & wit dus...In Scherpenzeel zag ik zelfs een zwarte portemonnee liggen langs de weg, als een ervaren rot keek ik meteen rechts, en jawel...een jongetje stond achter de raam met de touwtje in de hand klaar om te trekken...Het is me wel opgevallen dat op dezelfde plekken meisjes met erg jonge leeftijd (8-15j)aan het rolschaatsen zijn. Was een mooie droge, koude, zonnige dag met in totaal 3 renners met kortebroek...Op mijn webpage heb ik nog meer foto`s...http://levonito.googlepages.com/

0 Comments:

Post a Comment

<< Home