Monday, April 10, 2006

09-04-2006---75 km---Utreg

Sunday---D1---Druk druk druk! Pas na 18:00 uur vertrokken net nog van de laag hangende zon genoten....Mijn benen waren zwaar en had weinig zin, mijn onzichtbare keizerlijke kleding was ook niet te voelen....In de stad zelf(rand Lombok) werd ik door een groepje jongelui(6-8 jonegens en meisjes) die in de bushalte waren toegeroepen alsof ze afgesproken hadden tegelijk wat te roepen...Nou jammer kon niet alles filteren maar hoorde wel `sneller`.....Ach leuk...Tijdens mijn lunch op de fiets pakte ik de wiel voor me....Zij (hockeyster die net van een wedstrijd kwam) haalde de taxi-bus in die half op de stoep,fietspad en de weg stond die met slakkentempo reed, dus het scheelde weinig of ze was gevloerd en ik moest oppassen niet tussen die lelijke bus en de stoep klem te komen staan...Voornemen; gewoon vragen of zij nu niet opletten door die semafoon,route,bellen of hebben ze gewoon de mailing en vinden dat wij moeten anticiperen of begrip tonen?! Met een halfe oog heb ik Parijs-Roubaix kunnen kijken(de laatste 15 km) :-(

0 Comments:

Post a Comment

<< Home