Thursday, April 20, 2006

17-04-2006---135 km---Bultentocht

Monday---D2,D3---av 38 km/h
Prachtige toct van de Driebergse Toerclub, die tot aan Arnhem de mooiste plekken heeft uitgestippeld...Ik wist niet dat Nederland zo mooi was....zigzaggende stenen smalle paden vanaf de berg naar bedenden duiken heerlijk! Maarja met zo`n ex-top triahtleet die zijn naam waar moet maken en volle bak zit te raggen...En mij naar voren schoppend met de veronderstelling dat ik zijn evenknie ben....ja daaag....Aan het eind kon ik niet meer overnemen en we hadden wind tegen, je wilt nimmer gelost worden....Onderweg nog gezellig koffie gedronken (zie pic) en ik tot ieders verbazing bier gedronken....Lekker hoor! Je voelt het wel in je benen, zeker met zo`n stelletje bezetenen...Wel respect hoor sommigen zijn 60+ en waren mijn leermeesters waar ik diep respect voor heb! Eenjte heeft zelfs al die mountainbikepaden aangelegd rondom de heuvelrug en `t Gooi.....Gewoon op hun oude stalen frame met dura-ace zonder hollowtech II technologie rossen en tandenknarsend op een elastiekje hangen....Diep respect..Je kan ze zo het ziekenhuis in rijden...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home