Saturday, April 01, 2006

27-03-2006---32 km---Soesterberg



Gezellige dag gehad vandaag, volgens de knmi zou het regenen dus dacht ik `ach ze zullen weer ongelijk hebben en het weer zal meevallen`, niet dus....Dat komt later wel..Onderweg kwam ik een oude bekende tegen heb haar begroet en we fietsen samen richting buiten de stad...Bij een kleine bui mocht ik bij haar thee drinken...Ze lacte netzoals 10-15 jaar geleden. Was benieuwd of ze een partner had( ze is 100% gay), niet dus..In haar mooie woning kreeg ik gewoon koffie op mijn bordje..Ze heeft een reiki-praktijk en ze wil verschillende cursussen gegeven in de spirtuele wereld...Na heerlijk ontspannen gesprekken van bijna 2 uur ging ik richting Amsterdam...Maar toen ik Amersfoort net verliet zag ik in de verte donkere wolken met hemelsblauwe verlichting mijn kant opkomen....Linea recta terug dus...Voordat ik de bushalte bij Lodewijk College kon induiken was ik al helemaal nat, propvol met scholieren, bijna allemaal meisjes, was het wel erg gezellig..Dat gegiegel is net als in trance of roes...Lekker ontspannen...Mijn fiets buiten en nog meer mensen naar binnen we zaten al opelkaars lip, nu werd het nog knusser...Leuk om te horen wie hoe lang verkering heeft...Eenjte had zelfs 28 maanden verkering!!!! Toen er werd gevraagd hoe ze dat vooerlkaar kreeg antwoorde ze doodleuk met ` ik zie hem toch nooit...` Inmiddels op de zitbank staand en alle aandacht aan zich trok....Toen kwam de bus heb ze bedankt en uitgezwaaid...Ach ja...Ipv A`dam gewoon aan mijn fiets sleutelen dacht ik of gewoon wat aan mijn vriendenbestand doen...Op de terugweg kwam ik weer een oude bekende tegen..Van Iraanse afkomst, ze gaat dit jaar trouwen met haar eerste echte vriendje...Heb haar vergezeld tot aan de bushalte maar, de bus zou later komen, dus vond ze het leuk om bij de DA(bij hoogvliet) wat te drinken en bijkletsen..Helaas een verbouwing dus dan maar Coffe Connection....Leuk hoor, ze heeft met kleur en fleur verteld hoe ze was bekeerd en gedoopt...We kregen allebei kippevel van....Ze is/was gelukkig dus ik ook...Met een zalige gevoel richting huiswaarts..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home