Saturday, April 01, 2006

31-03-2006---158 km---Arnhem


Pffff....nieuwe ketting, de rest kompleet versleten kan dus niet....Overslaande ketting als gevolg...Ach nu rijd ik op de mes en ga overal minimaal 30 km/h rijden...Heerlijk zo`n krachttraining dan steeds en eeuwig op souplesse rijden wat ik overigens altijd heb gedaan wil blijven doen afgezien van het betere techniek....Ik begin weer van alles enorm te genieten, nog steeds een drukke agenda, loop op mijn hakken, 1 afspraak moeten afzeggen helaas...Weer bounty halen bij de pompstation maar dit keer een chagrijnige S.Een echte boer Teun die met zijn blauwe pakkie letterlijk bij elke stap wat modder of mest achterlatend terug naar zijn busje gaat...Echte rooie wangen, prachtig :-)) Zelfs scooters ingehaald met flink wind tegen, met wind mee is het een eitje....Erg veel voorrang gekregen in Ede, Renswoude. Door een niet oplettende bestuurster moest ik van bijna 60 km/h stilstaan om niet tegen haar te knallen....Met haar hoofd wuivend van `ach` kon ik haar echt dwars door het raam heentrekken! Een lelijke kleur geel ook nog evenals haar haarkleur met passende oud klein auto......brrrrrr...Filmpje opgenomen net voor deze incident... lukt niet om up te loaden....Dus klik op filmpie en dan opslaan als(save as) en het bestandje `jpg` gedeelte vervangen door `3gp`....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home