Friday, May 05, 2006

29-04-2006---38 km---Den Treek,Leusden,Soesterberg

Saturday---Nostalgie!!! Wat is het toch fijn op een mountainbike te rijden...Vandaag samen die friend een Cube racefiets gehaald met mavic cxp33 velgen, ultegra naven, conti gp 4000 buitenband en alle mogelijke onderdelen van helm tot ketting ponsje aangeschaft...Circa €500 aan kleding en benodigheden voor de fiets...Ikzelf een heuse shimmy pd-m540 spd pedalen gekocht op mijn oudgediende first love bike. Heerlijk machtig op zo`n stalen ros. Heb zelfs wedstrijden mee gereden en met noppenbanden elke dag naar Amsterdam gefietst toen ik van school kwam. Ik krijg de kriebels om een top atb te kopen maarja....Heb mijn Troy Lee design klepje opgezet voorinop mijn helm...Lekker crossen in het binnenstad totdat ik dit plaatje tegenkwam..Was zojuist gebeurd agensten waren er net...Kon niet waar zijn, de videotheek `Filmclub` was weer beroofd (in het winkelcentrum Schothorst). Het gaat al niet goed met hun..Ze hebben hun filiaal in Kruiskamp moeten opdoeken. Meneer de agent gaf al aan dat ie zat te popelen om de dader ********. Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht van een ambtenaar in dienst. Hij wilde dus ook totaal niet op de foto.. Ik gewoon verder fietsen, klopte bij een vriend aan om mijn enthousiasme te delen....Hij gaf aan dat er door de politie brieven rondgestuurd was om duidelijk te maken dat er veel was ingebroken en waakzaamheid was geboden...Tenslotte was de terroristische verdachte (Broer van een andere verdachte in Den Haag) ook ergens in de buurt aangehouden.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home