Sunday, January 29, 2006

28-01-2006---72 km---Austerlitz-Utrecht

Heerlijk rondje beentje strekken weer als gisteren... tussen Austerlitz-Zeist haalt een
mountainbiker een toerfietser in die op een hele dure stalen ros verder sputtert. Ik haal ze allebei in en rijd rond
de 35 en ja hoor renner weg mtb`er in mijn wiel, 5 minuten 42 rijden was voldoende voor hem...te gevaarlijk zo`n stads mtb
in mijn achterwiel door een enthousiaste recreant of een minder bedeelde forenz.
Op de rotonde bij de Witte Vrouwen moest die rode fieste abrupt naar links sturen en even hard
stoppen. Ze waren denk ik erg geschrokken dat ik ging bumperkleven met mijn zeer felle koplamp.. daarna 500 m mij niet durven inhalen terwijl ik met 35 km/h ging...
Sowwy!!! Twee tortelduivjes op de scooter die 35 km. rijden ik gewoon in het wiel, hmmm... aha
voorspel op de scooter leuk maar niet iemand die pal daaracher rijdt. Dus inhalen om vervolgens
uiteraard niet ingehaald te worden..brrr maar met 200 hartslagen p.m. was niet de bedoeling dan
maar afzakken naar 40 km/h... Ik heb 2 verjaardagen dus moest weer een korte rit worden. Morgen weer!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home