Wednesday, March 15, 2006

14-03-2006---181 km---Amsterdam

RAI,Amstel,Tuindorp,Oostzaan,Baarsjes,Oud-Zuid-West, IJ......Ik had die dag geen geld bij me, ook geen pasje helemaal niks..Kwam achter toen ik 2 turkse pizza`s at + 150 gr.baklava...Mocht gewoon andere keer betalen.
Later op de avond van Juyli €15 gekeregen om met de trein terug te gaan naar Amersfoort reizen. O Ze vond het onverantwoord dat ik nog vanuit Amsterdam met -2 graden terug moest. Ik kreeg het geld toch ondanks aan had gegeven niet wilde en later terug zou betalen......Heeeel lief van je!!! Mooie scooter die gewoon 50 km/h rijd en ik toevallig makkelijk mee kon...mdat ze zo`n manier aandrong dacht ik ik doe het gewoon....Maar door automatisme ging ik doodleuk richting huis fietsen en de treinstation finaal vergeten....Sorry Engel, geen opzet...Ze doet ook aan wielrennen bij de toerclub Amstel...Heerlijk zulke mensen, het gaat gewoon om het ideee, en dat geeft een heerlijk warm en vertrouwd gevoel!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home