Monday, January 30, 2006

29-01-2006---138 km---Utrechtse Heuvelrug

Prachtige zondagmiddag!!! Felle zon, windstil, lekker temp, geen rotzooi op de weg die mijn fiets bevuilen... Goede voornemen om gezellig tussen de pedaalridders te begeven via de clubje van een gezellige kroeg `Ledig Erf`... Ze vertrekken (vandaag 15 man) om 13:00 uur en ik moest hard rijden om op tijd te zijn, helaas! Mijn record van 28 minuten Amersfoort-Urecht te evenaren was overduidelijk dat ik het niet kon halen, en ik reed niet de kortste route. Slechts enkele minuten te laat (52 min.), dus ik als een gek eerder bekeken route volgen...niemand te bekennen, dan maar afsnijden en bij Restaurant Buitenlust in Amerongen opwachten...nope, niets anders
dan vriendelijk kijkende toeristen... Heerlijk lekker in de zon wijn gedronken.. kippetjes, haantjes ten overvloede tussen je voeten.

Ondanks veel eten thuis en veel boterhammetjes & koekjes onderweg kon ik pas mijn honger stillen door weer patat-shoarma te eten :-(( Op de terugweg kwam iemand van achteren gedag zeggen!!! Dat is nieuw voor mij... dat was Vincent een jongenling van 16 j. die wat vraagjes had over de club.... Enfin, ik heb `m begeleid met mijn verlichting zodat ie veilig thuis kon zijn. Hij wacht atlijd op rood licht! Ik geef hem max 2 jaar....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home