Friday, March 17, 2006

16-03-2006---211 km---Zaandam


Kapot! vooral gebroken door hongerklop die weer veroorzaakt werd door het smijten met mijn krachten door opwinding....en die weer door muziek die te danken was aan...... Vandaag gegeten;4 tosti`s met extra kaas + worst erin, broodje shoarma, appel, chocola, rijst met bruine bonen met daarin stukjes lamsvlees, omelet, bommetje, broodje kaas, yoghurt met suiker, reuze mergpijp, smulrol, kipcorn, 4 sneedjes brood met kaas + jam, happers, zakje met energie tabletten (druivensuiker), hotdog.....Door lekker trance muziek heb ik na Diemen met mijn krachten zitten smijten! Maar wel heeerlijk zo`n vrijheids gevoel met een super conditie heel lang sprinten....Bij Bussum kreeg ik met mijn energie leverancier te maken...Om aan te vullen ging ik naar Bussum binnen op zoek naar een vreetschuur...Van een dronken café bezoeker kreeg ik uitleg van een patatzaak die bijna ging sluiten...Ik dus om 00:50 uur middernacht op de autoweg vol in de sprint...Helaas de tent was dicht maar kon een hotdog krijgen en zelfs een beetje verwarmd....Richting Laren kreeg ik dus echt de hongerklop, voelde me dizzy en mijn benen hadden een eigen leven gekregen voordat ik flauw zou vallen heb ik net bij de EersteHulp in Gooi Ziekenhhuis mezelf binnengelaten en vroeg om iets te eten...Vriendelijke man van de beveiliging die me echt heel bezorgd aankeek ging voor me wat rondvragen omdat alles al dicht was....Ik op de grond uiteraard smachtend naar iets voor mijn maag....Zover kan je zakken...Kreeg van hem hun eigen yoghurt met suiker in een klein bordje...Ondertussen had hij een broodje kaas gecharterd...Ik doodleuk vertellen hoe leuk fietsen was...tja die endorfine eist zijn deel gewoon op...Zijn antwoord was tekenend voor mijn hele avond; `nu ik jou zo zie zal ik nooit op de fiets gaan`........Bedankend ben ik weggegaan om alsnog naar een snackbar te gaan die tot 02:00 uur open was...Kwam 10 min.voor die tijd binnen heb daar dus ook wat gegeten...Adres gevraagd naar Amersfoort, vriendleijke medewerker had me overtuigd om via Eemnes te gaan...Okey, via de snelweg terug keren op mijn vaste route kon ik kantjeboord verijdelen....Dus gewoon op de autoweg waar je 50 km/h mag gewoon richting Eemnes..Bij een rotonde was ik de weg kwijt, woedend en scheldend terug wilde via de snelweg alsnog oversteken...Maar zag toevallig een brug die bekend was en over de berm geklommen vanuit de autweg....Eindelijk...En de allermooiste.........................
Op de terugweg middernacht bij Binnen de Veste was de weg afgesloten door deze ganzen en moest gewoon terug en daar zag ik dat de weg ook door de bouw werkzaamheden waren afgesloten....Geinig...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home