Tuesday, January 31, 2006

31-01-2006---34 km---Amersfoort---ODO 1734 km.

Na een hele rustige week was vandaag `knallen` het motto. Maar als je lang wacht op je tandarts ben je uren verder dan je planning... 19:30 u. op de fiets en op zoek naar langzame scooters... Ik ging achter 2 scooters aan die mij onderling spelenderwijs inhaalden in de beruchte wijk Soesterkwartier, 3 meisjes en 1 jongen in de leeftijd van 14-17 jaar en schreeuwend en gillend vliegen ze op het fietspad. Als ze heel luidruchtig gingen schreeuwen was dat omdat ze het gevaar net konden ontwijken zoals een grote paal in het midden! De jonge meisje achterop met een mooie tattoo op haar bijna complete blote rug deed mij besluiten om niet verder met hun 45-50 km/h het binnenstad onveilig te maken. Waarom? mijn vermoeden dat ze (allen) niet alleen een sigaretje gerookt hebben... Om uit te rusten ging ik achter een moeder met 5 kinderen rijden. Wat een pret hebben ze, ze duwen en snijden elkaar waardoor er eentje op de stoep valt terwijl moeder in haar eentje voortdenderd zonder maar ook aanstalte te maken om af en toe naar achteren te kijken.... Aan het eind blijkt dat zij maar een dochter had en de rest....tja, vergeten te vragen:-))

0 Comments:

Post a Comment

<< Home