Tuesday, February 21, 2006

20-02-2006---211 km---prov.Utrecht

Aargghhh..nasleep van gisteren in mijn zolen die mijn pedalen hierin wil meeslepen geniet ik van gisteren met een zachte druk op mijn borst...Drukte op de wegen en vandaag heel veel blauw met sirenen aan, bijna elke hoek in de binnenstad in A`foort zat een agent.. Ik ging dan ook niet met de auto`s meerijden op de ringwegen (toch wel 3x). Bijna geplet omdat er meer dan 3 auto`s door rood(net geen oranje) reden en ik erachteraan bij een grote drukke kruispunt waardoor de van links komende stoplicht-optrekkers mij knipoogden en mezelf net veilig kon stellen..brrrr...arme scooters daarom rijden ze op de fietspad?...:-) Rozijnenbrood met heel veel boter + chocoladepasta is verrukkelijk en smelt heerlijk weg...Dat wordt mijn lievelings tussendoortje naast peijnenburg happertjes... Vandaag geen raar krommende wegobstakels, ook wel groepjes leerlingen genoemd, waardoor het plotseling rustig was mijn velgen...Ik mis ze toch wel, vooral wat ze tegen me roepen/zeggen wat ik toch nooit hoor door mijn gesealde oor/oordopjes....Ach... Keihard Jack Johnson + Raul Paz + Coldplay luisterend met gestrekte armen naar de hemel kijkend naar een vliegtuig is toch lekker...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home