Saturday, February 18, 2006

13-02-2006---186 km---Utrecht-Amsterdam

Had vandaag weer zin in fietsen dus ik fietse behoorlijk hard met lekkere muziek van Opus & Alphaville... Lekker in de Vondelpark crossen is heerlijk een echte Parkje in New York lijkt het met joggende en haastende stropdassen....
Op de terugweg bij afslag A1(N222?),volgende afslag kom je langs Nijhof in Baarn, tegen middernacht zag veel blauwe zwaailichten dus ik gelijk naar de meekijkers om een vrachtwagen die net geblust was te spotten. Brand door remmen zou de oorzaak zijn aldus een medespotter... Ik heb vandaag mijn prorace bandjes opgezet om later een lekke band te krijgen...Ja hoor, je zult het net zien pompje in je andere shirtje..Op zoek naar een fietsenzaak in Bussum,Laren om een pomp te kopen op maandag is onbegonnen werk, ze zijn bijna allen dicht....Ik hoorde weer een bekende kreet `Lekker kontje!` van een tweetal meisjes rond de 12-15 jaar...`Jij ook een lekker kontje` terugroepen om vervolgens `dankjewel hi hi hi` te horen... ach het is net als `hey leuk petje heb je op`....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home