Saturday, February 18, 2006

15-02-2006---192 km---Amsterdam

Vandaag was ik wel vermoeid van gister, dat zak ik ook de enorm hoge harstlag... Maar door lekkere muziek leuke interactie op de weg met andere verkeersdeelnemers heb ik toch heel wat kilometers moeten tellen.... Overal waren de rode roosjes uitverkocht, ik hoorde zelfs dat ze voor woekerprijzen waren verkocht wel tot €5, terwijl de inkoopsprijs slechts €1,50 was...


Lekker gegeten in Amsterdam, onderweg terug moest ik zonodig grote boodschappen doen(ben er wel op gerekend) maar gemakzucht nog 10km terugfietsen om op het laatste nippertje op het Politiebureau in Diemen van deze deur gebruik te maken (het is ook meteen een invalide-toilet)...







Nu lekker stadinwaarts voor lekker eten had een ernorme zin in broodje falafel...uiteindelijk terechtgekomen in `corner inn` in Bilderdijkstraat...heerlijk...





Toen ik nog in Utrecht was zag ik een wielrenster voorbij fietsen dacht dat Irene was dus ik erachteraan zag van achteren duidelijk een ander teneu (mischien een voormalige team), toen ik gedag zei kreeg ik ook een vrolijk groet terug van Sharon... `Ohhww ik dacht dat je Irene vd Broek was`,`nee, maar haar ken ik wel.. Zal ik de groeten doen? :-))) was haar reactie...Zij rijdt dus bij de team `Vrienden van het Platteland`, vrolijk spontane meid op een prachtige Pinarello F14:3 in het blauw... Heel toevallig woont ze tegenover een een plek waar ik eerder een foto van maakte..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home