Thursday, February 23, 2006

22-02-2006---134 km---Utrechtse heuvelrug

Vandaag was het toch lekker droog en fris. Net als gisteren toch veel in het binnenstad gefietst en eveneens veelvuldig afgesneden,belemmerd door automobilisten,scooters,fietsters en skaters... vooral in de wijken Hoogland,Nieuwland,Kattenbroek,Leusderkwartier door hard rijdende automobilisten....Terwijl er eentje, in Nieuwland, heeeel abrupt moest remmen tot stilstand te komen terwijl ik keurig stopte ondanks dat ik voorrang had... Ach ja...Bij de stoplichten op de stadsring hard naar Coldplay - Clocks luisterde zag een een postbode enthousiast gebaren naar me maken en wat te vertellen, toen ik me oordopjes eruit deed begon die vrolijk van wal te steken. Hij vond mijn koplamp op mijn helm een goed idee, het zou anderen tot bedaren brengen... Want vervolgde hij, het lijkt op een camera... Knikte gewoon ja, en het verhaaltje ging verder. `Ja..je bent wielrenner bent snel dus vinden ze het leuk met je te racen en af te houden..met de mountainbike kan je nog via de stoep jezelf redden....` Ik zei dat de mountainbikers in het bos nog erger hebben...(hij zei dat ie vroeger een mountainbike had).......Toeterende busjes, auto`s, zwaaiende mensen die mijn vreugde gebaren op de fiets waarschijnlijk ook leuk vonden...nou ja, zeg maar de dans ritme op de fiets door `sexi plexi` van Jack Johnson... Heerlijke ritme zit erin, bijna alles ging schudden :-)) Hmmm..gisteren teveel pasta(macaroni) + baklava gegeten waardoor ik me vandaag super sterk voelde... In Hoogland zag ik weer dezelfde bounty verpakking tussen de gras liggen die ik minimaal een week eerder had gezien.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home