Tuesday, February 28, 2006

24-02-2006---104 km---Utrecht

Exact middernacht, dus om 00.00 uur, zag ik in Soesterberg een zwarte konijn net langs de fietspad, prachtig zwart, klein en lievelijk kleine halve sprongetjes makend in een circel........ beetje bizzar..vandaag naar Opus, A-ha, Cindy Lauper, Sandra, C.C.Catch, Madonna, Alphaville, Duran Duran, Europe, Queen geluisterd, heerlijk!!! Vandaag was het een prachtige zonnige dag waar ik pas `s avonds naar buiten kon. Ik maakte vandaag kennis met een echtpaar uit Vathorst, ze hadden een zoon Ricky...Hij fietst 2x p.w. om de elfstedentocht op de fiets te meemaken, circa 240 km.....Ik gaf hem mijn email om samen te fietsen. Deze spontane en vriendelijke stel is een modern hollands gezin wat je graag als buren wilt zien..Nou ik wacht af.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home