Thursday, February 09, 2006

08-02-2006---168 km---Amsterdam

Heerlijk prachtig! middernacht rond 2 uur in het verlaten planeet bikeland zwevend te fietsen. Bij de terugweg Vanaf Bussum kreeg ik de gekletter vd natte sneeuw op m`n bril samen met zwoevende en waaiende wind waar de bomen ook graag in deze band meespeelden... gewoon verlichting uit en genieten waar op dat moment moedernatuur voor het zeggen heeft en waar ik met haar dolgraag wilde flirten heb ik me ook totaal uitgeleefd....heel even mijn koplamp aangezet om de voorbij dwarrelende baby-hagel te zien waar ik me bijna in Tibet waande.. Wie zegt nou dat Nederland vol is?! Kompleet leeg af en toe een verdwaalde auto op de snelweg die het gesis van het water acherlatend, het geluid dat doet denken aan de Deutsche autobahnen... In een shoarma tent in A`dam rotzooi binnenhengsten bij sluitingstijd en wat zegt de eigenaar;`is die fiets van jou?` ik op mijn beurt;`hoezo is dat niet duidelijk dan?!` en hij prompt;`ik had een mooiere fiets verwacht`... Tja.. Mijn fiets nog afstellen want ik krijg druk op mijn linker knie en mijn bovenbenen doen veel werk, dus zadel omhoog trekken... Het was weer een dag om niet te vergeten ik straalde de hele dag door en was echt super vrolijk..morgen absolute rust!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home