Wednesday, February 08, 2006

07-02-2006---140 km--- Loenen

Zonder hartslagmeter en fietscomputer op mijn trainingsfietsie lekker eroplos trappen via Austerlitz naar Loenen.. Ging weer even para-sailen bij iemand met een sterk lichaam die met een mooie kadans op souplesse fietste en aangezien zij vrij lang was kon ik het niet nalaten,v anaf het centrum tot aan Maarssen... heerlijk geweldig....Bij de terugweg in Utrecht zag ik een mountainbiker die verdacht veel op een prominent figuur leek...echter van dichtbij (de meeste vrouwen zouden op haar afgetrainde lichaam hun blik van afgunst of jaloezie gunnen) zag ik `Therme Skin Care` bekend van de dames wegteam... Ik mocht met Irene vd Broek zo`n slordige 40 km. mee trainen/fietsen..het geluid van die noppen buitenband van haar klonk als muziek in de oren bij mij (mountainbike is mijn eerste liefde).. Ze trapte aardig door voor een mountainbike (Stevens) en het is leuk om iemands trainings rondje te weten..:-)) Ik vond het gezellig of zij dat ook vond weet ik niet.

Later weer in Utrecht en verdwaald in Tuindorp bij die dure huizen in de woonwijk... dezelfde weg terugfietsen voor niets/verkeerd gereden is erg pijnlijk! Zeker als je te laat bent met je afspraak..grrrr.. Lekkere rode wijn thuis doet weer alles vergeten....(afstand is een zeer voorzichtige schatting)

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hoi, ik heb je weblog weten te vinden! 'k Zal hem in de gaten houden om te zien wat voor afstanden deze "fietsgek" aflegt. Wie weet kom ik je weer 's tegen. Groeten, Irene

11:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

Leuk om tussen de regels door te lezen.... Blijf genieten, doe ik ook:)! Xx Marit

1:36 PM  
Blogger Levon said...

Bedankt voor jullie reacties..Ik blijf netzolang fietsen en genieten totdat de endorfine-aanmaak zodanig is gevorderd dat alleen vriendschap & liefde kan inhaleren ipv zuurstof :-))
Voor die tijd zal ik denk wel tegen je lijf fietsen Irene.. Ja Marit, het is een kunst blijven/kunnen genieten!..

12:11 PM  

Post a Comment

<< Home