Tuesday, February 28, 2006

26-02-2006---94 km---Utrecht

Ik wilde hoe dan ook met de groep van het café Ledig Erf fietsen dus haastig voorbereid bijna niet gegeten en met 4 uur slaap op de fiets en als een idioot naar Utrecht! Eerste keer dat ik zweet sinds vorig jaar maart, heb ik er 32 minuten over gedaan waarvan 10 minuten in Amersfoort zelf.... Ik was daar als 2e aangekomen en het was heerlijk meteen over fietsen te babbelen... Ik schat zo`n 50 man, waarvan 3 vrouwen, die een ritje wilde maken... Aanvankelijk reden ze erg rustig en na een tijdje werd de groep gesplitst... Ik ging als laatste naar de A-groep met een lange jump..Want ik twijfelde heel erg. Kreeg mijn ketting niet op de grote mes, en sinds gisteren kan de bovenste helft van mijn tandkransjes niet gebruiken, ketting niet goed gesmeerd, remmen lopen aan.. Dus ik zou niet heel hard kunnen rijden en de Amerongse bergen kon ik ook niet op..... De A-groep reed later aardig door, meer dan de helft haakte af, later weer een splitsing en we waren voorin met een kleine 10 man en de snelheid was niet eens zo rap 35-10 km.... Ik reed tot de eerste stijle heuvel mee, en moest met iemand die dik was afhaken... Aaargghhhhhh! Eerste keer in mijn leven gelost!!!! Niet te geloven maar dat kon ik vantevoren wel weten...Was ook ingesteld met de B-groep mee te rijden voor gezelligheid..Bij Amerongen lekker biertje gedronken wilde weg maar omdat veel mensen daar appeltaart met koffie drinken heb ik het ook maar gedaan...Wow dat was lekker....Hmm...voel de zachte appeltaart met slagroom nog in mijn mond... Thuis aangekomen gingen we met z`n allen naar de bos in De Bilt, wandeling van 1 uur en bij zonsondergang, we warende laatste, naar huis....Ik mis de smsjes onderweg, en ik heb nog geen mail gehad van mensen die ik mail verwacht...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home