Saturday, April 01, 2006

29-03-2006---166 km---Arnhem


Hmmm.....Opgezocht en allerlei zaken gebeld voorafgaand door een webondezoek...Dura-ace ketting voor € 19,90 ipv 32-40 euro elders....Dus naar Arnhem dat ophalen...De vreugde van op de grote blad rijden was enorm, ging heel vaak 50+ km/h rijden en heuveltje op en weer af....Prachtig Arnhem...Vrolijkere mensen dan Amsterdam, daar zijn ze toch opgejaagder...Omdat ik geen tijd had om te eten wilde ik veel eten en weinig uitgeven, dus `turkse pizza` voor gemiddeld € 1,50...Na 45 minuten heb ik een tent gevonden net buiten het centrum...Was was dat lekker! Ik krijg nu nog steeds watertanden..Driekwart was gevuld met lekkere salade met alles erin erop en eraan! Broodje shoarma die ik gisteren bij Corner-Inn in A`dam heb verobberd ad € 6,25 was net meer vullend maar prijstechnisch gezien....Hele gezellige lui, heb met een aantal mensen enorm gelachen en gepraat...Een studente op een racefiets die in Arnhem stage loopt en naar haar woonplaats Nijmegen fiets in haar schaarse kleding (strakke shirt mouwloos, joggingbroek) overal het zweet vanaf droop....Arnhem-Zuid een gezette dame die een lekke band kreeg door teveel booschappen op haar fiets meenam...Dus mijn hulp schoot tekort...Op de terugweg kreeg ik thee van Shamira(pompbediende) en wat gezelligheid...Bounty is toch wel erg lekker....Wat zijn die dorpsmensen toch saai (Ede,Renswoude,Scherpenzeel)....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home