Sunday, May 07, 2006

04-04-2006---127 km---Amsterdam

Thursday--D1--- Vandaag weer A`dam gebrek aan inspiratie, maar dan wel een andere route kiezen. Bij Naarden-Vesting reed ik gewoon en zag geen enkele bord over de brug die open is, daardoor dus potdicht, onbekommerd erheen en zag dat het dicht was...Met een mooie alternatieve route die trouwens super mooi was met mooie glooiende landschap tussen de weilandjes. Heb doorgereden tot bijna A`dam-West. Bij een industrie terrein onder de viaduct zak ik rode pionnen die werd verschoven door iemand met een witte jas. Dus ik dook meteen terug op het fietspad. En jawel, politie die controleert, stuk of 6 agenten die op verder dan de fietspad gewoon op rij stonden te wachten. Ik vroeg aan een agente die wat pionnen schoof, kreeg antwoord van de baas. Mijn koplamp blijft een aandachtsobject blijkbaar want hij zijn blik niet wegnemen. Gewoon een algemene controle dus. Ik reed in Oud-West rond de 45 km/h met de auto`s mee, maar 1 auto viel negatief op door anderem en mij. Toen ik moest uitwijken riep ik naar die meneer `u kunt geen auto rijden`... Iets verderop reed ik door rood zag schijn achter mij een motoragent aankomen meten stoep op deed alsof ik naar bananen keek (in mijn belevenis dan)..Gewoon 2 gekocht voor €1,25. Ik kreeg watertanden toen ik aan baklava dacht, want daar maken ze het als geen ander waar ik eerder geweest was. Hmmm lekker 6-7 stuks overheerlijke en overzoete stukjes gegeten na de pizza.

2 Comments:

Blogger Hes said...

Hey Levonito, leuk 'Nederlands' heb jij. Ik wist niet dat watertanden bestonden... :D Wanneer schrijf je weer eens wat nieuws?!? Groetjes Hes!

9:11 PM  
Blogger Levon said...

Hey da`s lang geleden hes :-)) Ik heb een lelijke smak gemaakt...nog herstellende van mijn sleutelbeen( op 2 plekken gebroken en lelijk ook) en de net verdraagbare pijn van mijn ribben + andere dingen....Maar er komt nog 2 postings van mij..Ik leef!! Alles komt goed :-))

12:43 AM  

Post a Comment

<< Home